.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عباسي با راي بالايي وزير تعاون مي شود
عملكرد مناسب و پيشرفت بخش تعاون كشور از جمله عوامل نظر مثبت نمايندگان به ادامه روند گذشته است .ارزيابي دقيقي از وضعيت آراء نمايندگان به وزراي پيشنهاد شده از سوي رئيس جمهور وجود ندارد اما دكتر عباسي با راي خوبي از سوي نمايندگان مواجه خواهد شد ...
عباسي با راي بالايي وزير تعاون مي شود

احمد مقيمي نماینده بهشهر و رئيس مجمع نمايندگان استان مازندران در گفتگو با خبر نگار تعامل گفت : با توجه به عملكردي كه وزارت تعاون در مدت تصدي عباسي داشته است روند مديريت ايشان بر وزارت تعاون با راي اعتماد نمايندگان ادامه پيدا خواهد كرد .
مقيمي افزود : با توجه به نظر مساعد رئيس جمهور مبني بر باقي ماندن دكتر عباسي به عنوان وزير تعاون و همچنين نظر به اينكه عباسي از مجلس هفتم توانست راي اعتماد بگيرد پيش بيني مي شود نمايندگان مجلس هشتم هم او را با راي اعتماد بالايي به عنوان وزير تعاون دولت دهم برگزينند.
رئيس مجمع نمايندگان مازندران گفت: عملكرد مناسب و پيشرفت بخش تعاون كشور از جمله عوامل نظر مثبت نمايندگان به ادامه روند گذشته است . وي در ادامه بيان داشت: ارزيابي دقيقي از وضعيت آراء نمايندگان به وزراي پيشنهاد شده از سوي رئيس جمهور وجود ندارد اما دكتر عباسي با راي خوبي از سوي نمايندگان مواجه خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.